✅اردوداری علمداران فاطمی✔️در طرح علمداران فاطمی نوجوانان باید آرام آرام مسئولیت پذیری و برنامه ریزی حرفه ای و مدیریت کردن در حد و اندازه خود را یاد بگیرند و در این راستا تجربیات لازم را کسب نمایند به همین منظور لازم است بخشی از ماموریتهای ابلاغی که از سوی مرکز نوجوان فاطمی برای علمداران ارائه شود به تمرینات و تجربیاتی در این عرصه میپردازد.✔️ طرح اردوی «کاردو» که مخفف دو واژه کار و اردو است در دو مرحله ابتدا مهارت برنامه ریزی را با نوجوانان تمرین میکند و در مرحله بعد نوجوانان را در مدیریت و پیاده سازی برنامه به چالش میکشد.

✔️ابتدا از نوجوانان خواسته میشود برای یک اردوی نیم روزه برنامه ریزی کنند به گونه ای که در آن برنامه به همه جزئیات اردو پرداخته شود. در طرح اردو علمداران باید برای تفریح، معنویت، رشد و آموزش و… برنامه ریز داشته باشند. همچنین برای تقسیم کار ها و مسئولیتها لازم است برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد.
✔️فراخوان بعدی وقت اجرای برنامه اردو است. مرکز نوجوان فاطمی هماهنگی اردوگاه، سرویس رفت و برگشت و مواد اولیه غذاهای اردو را بر عهده دارد. غیر از این موارد تمام برنامه ریزی های اردو با خود علمداران است و آنها هرکدام باید سعی کنند برنامه های خود را در فرصت حضور در اردوگاه عملی سازند.
?????
جوان نو؛مرکزنوجوانان فاطمی
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها