✅اردوداری علمداران فاطمی
✔️به همین منظور با رسیدن اتوبوس به اردوگاه گروه ها در جلسه کوتاه افتتاحیه گردهم جمع شده و نسبت به ضوابط اردوگاه و همچنین امکانات موجود و اقتضائات و شرایط آب و هوا و خط قرمزها و… توجیه میشوند و از طریق مسئول پشتیبانی و تدارکات گروه خود مواد اولیه غذا و تغذیه های خود را تاپایان اردو تحویل میگیرند.
✔️سپس همراه با مربیان خود در محل اسکان مستقر شده و مطابق برنامه خود مشغول تدارک غذا، برنامه شبانگاهی و… میگردند که همه این موارد به علاوه‌ی خوابیدن به موقع امتیاز اول گروه را رقم میزند.
✔️برنامه صبح گاهی، آماده کردن صبحانه، برنامه های تفریحی و بازی های صبح نیز مرحله دوم امتیاز دهی خواهد بود.
✔️و مرحله سوم نماز ظهر و عصر، آماده کردن نهار و کیفیت غذا، برناه عصرگاهی و نظافت محل اسکان است که امتیاز تکمیلی را رقم خواهد زد.
در تمام طول برنامه مسئولان مرکز نوجوان فاطمی گام به گام با گروه ها همراه بوده و بر جزء به جزء برنامه به نظم در برنامه ها، خصوصا معنویت، علمیت، تفریحات، تنوع، نظم و هماهنگی گروه امتیاز میدهند.
✔️در پایان، جلسه اختتامیه اردو با معرفی گروه های برتر و تقدیر از مربیان و کادر اردو برگزار میگردد و مجدد بر اهداف اردو و تشویق علمداران به تمرین بیشتر در زمینه برنامه ریزی و اجرا، انعطاف پذیری و همکاری، کار گروهی و تشکیلاتی، تحمل بیش از پیش سختی ها و تمرین مهارت حل مسئله و… تاکید میگردد.

?????
جوان نو؛مرکزنوجوانان فاطمی
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها