?رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش‌آموزان: نوجوان امروز برخلاف نوجوان قدیم یک عنصر بالغ و عاقل است؛ یک عنصر خردمند است. زمان ما این جوری نبود.

? نوجوان امروزی فکر میکند تحلیل میکند تحلیل را درست می‌فهمد، نکاتی به نظرش میرسد، جوان امروزی اهل تحلیل است.

? انقلاب اسلامی بود که جوان را بیدار کرد هم در دوران نهضت در آن سال آخر نهضت که جوانها آمدند در میدان به فرمان امام و هم بعد از نهضت تا امروز روز به روز جوانهای ما رشد کردند. قدرت تحلیل دارند، قدرت فهم حوادث را دارند. خب، حالا این یک حقیقتی است. این حقیقت را همچنان که ما می‌فهمیم دشمن هم می‌فهمد.

? دشمن هم میفهمد که جوان امروز چشم و گوشش باز و حواسش جمع است و هوشمند است و قابل تحلیل است، چه کار میکند؟ بیکار که نمی‌ماند دشمن. دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند شروع میکند محتوای ذهنی برای جوان درست کردن. این حجم عظیم دروغ‌ها در شبکه‌های مجازی به خاطر این است. این همه دروغ این همه خلاف واقع این همه حرفهای انحرافی، این همه تهمت، برای این است که برای این ذهن فعّال، محتوا درست کند دشمن.

? اینکه من مدام میگویم جهاد تبیین برای این است. محتوا را قبل از اینکه دشمن محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید و انتقال بدهید به ذهن جوانها.
?????
جوان نو؛مرکزنوجوانان فاطمی
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها