حجت الاسلام والمسلمین پاشاپور در محفل هفتگی نوجوانان فاطمی:

? ابتدا دعای سلامتی امام زمان عج را به صورت رجز و شعر همراه با نوجوانان حاضر در مجلس قرائت کردند و گفتند رزمندگان تو جبهه قبل از عملیات تمرین میکردند ، رجز میخوندند شعر و دعای فرج به صورت رجز میخوندند.

? ایشان در ادامه خاطر نشان شدند: ما یک ریشه جنگ و بهانه جنگ در جهان داریم. بهانه های جنگ زیاده مثل دعوای شیطان و ادم و… اما ریشه جنگ فقط یک مورد است حق و باطل و همیشه تا روز قیامت دعوا بین این دو خواهد بود ولی در اخر خداوند فرمود جبهه حق پیروز میشود و همه پیامبران امدند بگویند که حق خداوند است‌.
پیامبران و معصومین امدند که با دو باطل بجنگند ۱. نفس درونی و ۲. نفس بیرونی

?حاجاقای پاشاپور ادامه دادند: شهدا فقط آن کسایی نبودند که تو میدان جنگیدند همه شما نوجوان ها شهید هستید چون همگی شیعه امیرالمومنین هستید عاشق خدا و اهل بیت هستید و همین که کارهای خوب انجام میدهید به دوستان و رفیق هاتون کمک میکنید یعنی “شهید‌”

و در اخر واژه های پرتکرار وصیت نامه اکثر شهدا رو گفتند و خاطر نشان شدن که باید پیرو شهدا باشیم: ۱.پدر و مادر | ۲.نماز | ۳. عفاف و حجاب | ۴. لقمه حلال | ۵.امام و رهبری | ۶. استکبار ستیزی

? مراسم با مداحی اقایان یاسر محمدی ، پارسا ابراهیمی و اجرا گروه سرود سفیران کریمه ادامه یافت و در پایان متن تبریک ۳ اذر ماه مقام معظم رهبری توسط محمدرضا فرهنگی قرائت شد.

۱۴۰۰/۹/۴
?????
جوان نو؛ رسانه اختصاصی نوجوانان فاطمی
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها