حجت الاسلام والمسلمین ماهری در محفل هفتگی نوجوانان فاطمی بیانات خود را با یک سوال شروع کرد:

⁉️طبق راهنمایی اهل بیت علیهم السلام بزرگترین نعمتی که خداوند به بندگانش داده است چیست و اگر این نعمت به کسی داده شد باید چکار کرد؟

?ایشان در جواب گفتند: بزرگترین نعمت محبت و ولایت محمد و آل محمد است و امام حسن عسکری علیه السلام و اضافه کردند کسانی که محبت ما اهل بیت را دارند وظیفه دارند که جذاب باشند!

?حال جذاب بودن یعنی چه؟!
یعنی با اعمال و شخصیت فردی باعث بشیم افراد به سمت اهل بیت جذب بشن و به قول خودمون وارد این دم و دستگاه بشن و محبت معصومین در دلشون بی افته.

?️وی با اشاره به مقام و شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام فرمود شخصیت ایشان شخصیت جذابی بود که ارزششون بین اهل بیت بالا رفته بود و تا جایی که در وصفشون امام معصوم فرموده ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم علیه السلام ثواب زیارت سید الشهدا علیه السلام را دارد و دلیل این مقام اون جذابتی بود که در زمان امام رضا،جواد، هادی علیهم السلام داشته می باشد.

?️ایشان ادامه داد: شما نوجوانان که در شهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها زندگی میکنید و همسایه ایشون هستید، میبایست از حضور ایشون استفاده کنید.

?️ در ادامه مراسم اقای محمد جواد نجاتی به مدیحه سرایی پرداخت و در آخر مجلس نیز نگین متبرک حرم کریمه اهل بیت به یکی از حاضران به قید قرعه اهداء گردید.
?????
جوان نو؛ رسانه اختصاصی نوجوانان فاطمی
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها