رفاقت

?بهترین رفاقت؟!؟

?یکی از ویژگی‌های دوره سنی شما، تمایل زیاد به گروه‌های هم سن و سال می‌باشد. این علاقه به دوستان سبب می شود که گاهی پافشاری زیادی روی انتخاب‌های خود داشته باشید و حتی اشتباهاتی را که از سوی والدین به شما گوشزد می‌شود، نپذیرید.

?شما گمان می‌کنید که دوستان انتخابی شما هیچ ایرادی ندارند و به خاطر همین تفکر به دیگران اجازه اظهار نظر درباره آنان را نمی‌دهید. از نگاه شما به عنوان یک نوجوان، دوستان بهتر و دوست‌داشتنی‌تر از خانواده هستند؛ در کنارشان احساس راحتی کرده و از اینکه در جمع دوستانه خود مورد توجه و محبت قرار می‌گیرید، احساس رضایت می‌کنید.

?مجموعه این تفکرات و احساسات همانند یک آهن ربا عمل می‌کنند و شما را در ارتباط‌گیری با گروه‌های هم‌سن دچار نوعی زیاده‌روی می‌نمایند. در این میان، والدین که همواره همانند یک دیده‌بان باهوش و آگاه مراقب ما و آینده ما هستند، با دیدن اشتباهاتی که از ما سر می‌زند، به ما یادآوری می‌کنند که زیاده‌روی در این مسیر می‌تواند آسیب‌های درسی، اخلاقی و شخصیتی را در پی داشته باشد. با اعتمادی که از تجربه و دلسوزی پدر و مادر داریم، بهتر است که تذکرات آنها را جدی گرفته و با روشی منطقی و متعادل نسبت به دوستی‌ها اقدام کنیم.
?????
رسانه اختصاصی نوجوانان فاطمی
http://eitaa.com/joinchat/3295150098C8f44199aee

⌨️https://javaneno.amfm.ir