همکلاسی_آسمانی

شهدای_نوجوان

مهمان امروز همکلاسی آسمانی شهیده ای نوجوان از اهالی شیرازه.نوجوانی که با وجود سن کمش اما خیلی زود پس از شهادتشون توجهات زیادی زو به خودشون جلب کردند.قهرمان ایمان و ادب و درس و ورزش. مومن،پرتلاش،ورزشکار و با اخلاص و درسخون.شهیده راضیه کشاورز متولد 1371 بود و در سن 16 سالگی در جریان بمب گذاری حسینیه رهپویان وصال شیراز در سال 1387 و پس از 18 روز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. کتاب “راض بابا” حکایت گوشه هایی از زندگی کوتاه اما پر از درس این شهید بزرگواره.در این کتاب از زبان مادر ایشون می خوانیم:
سال سوم راهنمایی راضیه بین خودش و خدا عهدی بسته بود که بعد از شهادتش تو وسایلش، البته تو وسایلش که نه، داخل جعبه اسماً متبرکه پیداش کردم.
خلاصه کوتاهی از این عهد نامه:
“…بی حساب پیش، انشا ا.. به امید خدا و توکل به خدا چهل روز تمام کارمو خالصانه انجام بدم تا خدای مهربون از سر تقصیرات ما بگذرد و گناهامو ببخشه.
توی این چهل روز که از ۰۵/‏۰۳/‏۸۵ شروع می شه توفیق پیدا کنم مادام العمر دعای عهد و زیارت امین ا.. و… را بخوانم و گریه کنم.آقا تو رو خدا توفیق اشک ریختن تو این دعاها را به من بده و شب هم به یاد خانم حضرت زهرا (س) شبی ۵ صفحه قرآن بخوانم؛ ان شاء الله تکرار آیه الکرسی هم توی بیشتر اوقات نصیبم بشه.
و همچنین شکر نعمتهای خدا و توفیق آلوده نشدن به گناه و نابود کردن نفس اماره و تقویت نفس لوامه را داشته باشم و تسبیحات خانم فاطمه زهرا (س) را همراه با الگو برداری از حجاب، عفاف، ادب و اخلاق ایشان را سر لوحه زندگی خودم قرار دهم.”

رسانه تخصصی نوجوانان فاطمی
@javane_no